wallpapers auta


Bugatti Veyron


Bugatti Veyron tapety na plochu, obrázky a wallpapers

Tato fotogalerie je prázdná.


Bugatti Veyron design 

Design vozu Bugatti Veyron je velice vyvážený a dokonalý v každém detailu. Přední části Veyronu dominuje rozměrná maska chladiče, které se také říká „Bugattiho podkova”. Tento tvar přední masky vozy provází od samotného počátku. Další velmi efektní a také nepřehlednutélné jsou dva otvory pro přívod vzduchu k předním brzdám. Bočnímu pohledu na Bugatti dominuje poměrně hodně dopředu posunuté čelní sklo a masivní část za dveřmi, ve které jsou ukryty rozměrné otvory pro přívod vzduchu k motoru. Chladný a čerstvý vzduch pro sání motoru zajišťují dva velké vstupy po stranách střechy. Zakulacená záď Veyronu je uprostřed rozdělena rozměrným lichoběžníkovým výfukem, který je po stranách obklopen velkým difuzorem.

Bugatti Veyron interiér

 

V interiéru Bugatti Veyron jsou použity ty nejkvalitnější materiály jako je například kůže, leštěný hliník nebo semiš. Před tříramenným volantem je kaplička s pěticí kruhových přístrojů. Vlevo dole naleznete v interiéru Veronu indikátor výkonu v koních a vpravo dole rychloměr končící na hranici 420 km/h . Středová konzole z leštěného hliníku je jednoznačnou dominantou celého interiéru. 

Bugatti Veyron jízdní vlastnosti a dynamika

Bugatti Veyron zrychlí z 0 na 100 km za pouho pouhých 2,5 sekund a váš adrenalin zastaví na hranici 402 km/h. Budete mít pocit že s Bugatti Veyronem létáte. Bugatti Veyron a jeho vidlicový šestnáctiválec (16 válců ve čtyřech řadách po čtyřech válcích, kterým sekundují čtyři turbodmychadla) do tvaru W má zdvihový objem 7993 cm3, dosahuje 736 kW (tj. 1001 koní) při 6000 ot./min a nejvyšší točivý moment 1250 Nm je k dispozici mezi 2200 a 5500 ot./min. Převodovka DSG byla vyvíjena společně s firmou Ricardo a má sedm rychlostních stupňů. Pohon všech kol je zajišťován s pomocí mezinápravové spojky Haldex umístěné u přední nápravy Bugatti Veyronu. Nápravy jsou tvořeny dvojitými trojúhelníkovými rameny vpředu i vzadu, pneumatiky o rozměrech 265/680 ZR 500A vpředu a 365/710 ZR 540A vzadu, jsou dodávány se systémem PAX, umožňujícím dojezd i po defektu. 

Bugatti Veyron - Motor

Šestnáctiválec složený ze dvou motorů V8 s objemem 7993 cm3 a výkonem 736 kW/6000 ot./min. 

Bugatti Veyron vše pro vaši bezpečnost a pohodlí

Bugatti Veyron je vybaveno aerodynamickou brzdou na zádi, zlepšující brzdné schopnosti vozu při rychlostech nad 200 km/h. V takové situaci je křídlo vztyčeno během 0,4 sekundy do úhlu 70° a zvýšený aerodynamický odpor brzdí automobil a současně vyvažuje rozdělení brzdných sil, zvýšením přítlaku na zadní nápravě. Samotná aerodynamická brzda umí vytvořit brzdné zpomalení ve výši 0,6 g (tj. 5,8 m/s2). Výkonné kolové brzdy generují v případě potřeby zpomalení 1,3 g (tj.12,75 m/s2). Při plném brzdění umí Veyron zpomalit z 400 km/h na nulu za méně než 10 sekund.

Bugatti Veyron cena

Jeho cena činí 1 160 000 eur, tedy v přepočtu 30 160 000 Kč. Ročně vyjede na silnici pouho pouhých padesát kusů ročně po dobu šesti let. Až vyjede na silnici poslední (třístý vůz) Bugatti Veyron, bude sága nejrychlejších králů silnic uzavřena.